Yri­tys­hal­lin­to...
  Asiak­kuu­den­hal­lin­ta
  Asia­kas­pal­ve­lu
  Mark­ki­noin­ti
  Myyn­ti
  Vies­tin­tä
  Kil­pai­li­ja­tie­don­hal­lin­ta
  Tuo­tan­top­ro­ses­sien­hal­lin­ta...
  Tutkimus ja tuotekehitys...
  Yri­ty­sinf­rast­ruk­tuu­ri...
Asiakkuudenhallinta

Asiakkuudenhallinta

Kaiken liiketoiminnan keskeinen mittari on tyytyväinen asiakas.Asiakkuudenhallinta sisältää liiketoimintaprosessit, joilla uusia asiakkaita pyritään saavuttamaan sekä olemassa olevien asiakkaiden tyytyväisyyttä parannetaan. Asiakas tekee ostopäätöksiä saamansa ja kokemansa palvelun mukaan. Asiakkuudenhallinta on ehkä yksi keskeisimmistä alueista suomalaisissa yrityksissä, jossa on paljon kehittämispotentiaalia.
Päivitetty 17.1.2012 - Tulostettava versio


E-Progress Oy


Puh +358 44 710 5340


HakoCMS
Makasiiniranta 6 A16 E-mail: jari.jarnstedt(at)e-progress.fi Lisätietoa sivuston evästekäytännöstä
28100 PORI

www.e-progress.fi