Yri­tys­hal­lin­to...
  Asiak­kuu­den­hal­lin­ta
  Asia­kas­pal­ve­lu
  Mark­ki­noin­ti
  Myyn­ti
  Vies­tin­tä
  Kil­pai­li­ja­tie­don­hal­lin­ta
  Tuo­tan­top­ro­ses­sien­hal­lin­ta...
  Tutkimus ja tuotekehitys...
  Yri­ty­sinf­rast­ruk­tuu­ri...
Asiakkuudenhallinta > Asiakaspalvelu
« Edellinen | Seuraava »

Asiakaspalvelu

Asiakaspalveluprosessissa ollaan henkilökohtaisesti tekemisissä suoraan asiakkaan kanssa joko kasvotusten tai jonkin järjestelmän välityksellä. Asiakaspalvelussa voidaan informoida, opastaa, neuvoa, kuunnella tai valistaa asiakasta. Toisaalta asiakaspalvelu voi vastaanottaa asiakkaan kysymyksiä, palautteita, reklamaatioita, kehitysideoita, toimeksiantoja tai selvityspyyntöjä. Asiakaspalvelun tulee tarvittaessa olla asiakkaan helposti tavoitettavissa. Asiakaspalvelu on yksi merkittävimmistä prosesseista, minkä perusteella asiakas muodostaa käsityksen yrityksen palvelukyvystä, laadusta ja osaamisesta.

Päivitetty 17.1.2012 - Tulostettava versio


E-Progress Oy


Puh +358 44 710 5340


HakoCMS
Makasiiniranta 6 A16 E-mail: jari.jarnstedt(at)e-progress.fi
28100 PORI

www.e-progress.fi