Yri­tys­hal­lin­to...
  Asiak­kuu­den­hal­lin­ta
  Asia­kas­pal­ve­lu
  Mark­ki­noin­ti
  Myyn­ti
  Vies­tin­tä
  Kil­pai­li­ja­tie­don­hal­lin­ta
  Tuo­tan­top­ro­ses­sien­hal­lin­ta...
  Tutkimus ja tuotekehitys...
  Yri­ty­sinf­rast­ruk­tuu­ri...

Myynti

Myyntiprosessin tehtävänä on saada asiakas ostamaan yrityksen tuotteita tai palveluja tavoitellulla hinnalla. Myyntiprosessi alkaa myyntitapahtuman valmistelulla ja päättyy sovitun tilauksen hyväksyttyyn toimitukseen. Myyntitapa ja –malli voivat vaihdella riippuen myytävästä sisällöstä ja kohteena olevasta asiakkaasta. Myyjän ammattitaito ja asiakkaan odotusarvojen ymmärtäminen ovat tärkeitä asioita onnnistuneelle myynnille. Myynnin on varmistuttava siitä, että asiakkaalle annetut lupaukset täyttyvät ja asiakassuhde vahvistuu.

Päivitetty 17.1.2012 - Tulostettava versio


E-Progress Oy


Puh +358 44 710 5340


HakoCMS
Makasiiniranta 6 A16 E-mail: jari.jarnstedt(at)e-progress.fi Lisätietoa sivuston evästekäytännöstä
28100 PORI

www.e-progress.fi