Yri­tys­hal­lin­to...
  Asiak­kuu­den­hal­lin­ta
  Asia­kas­pal­ve­lu
  Mark­ki­noin­ti
  Myyn­ti
  Vies­tin­tä
  Kil­pai­li­ja­tie­don­hal­lin­ta
  Tuo­tan­top­ro­ses­sien­hal­lin­ta...
  Tutkimus ja tuotekehitys...
  Yri­ty­sinf­rast­ruk­tuu­ri...
Asiakkuudenhallinta > Viestintä

Viestintä

Viestinnän tehtävänä on kommunikoida asiakkaiden ja sidosryhmien kanssa yrityksen liiketoimintaan liittyvistä asioista ja tapahtumista. Viestinnässä tulee huomioida ulospäin annettavan viestin lisäksi myös sisäänpäin tuleva palaute. Viestinnällä aktivoidaan ja ylläpidetään jatkuvaa keskustelua asiakkaiden kanssa. Viestintä voi olla tiedonvaihtoa, asiakkaiden aktivointiin tähtäävää keskustelun herättämistä tai yleiseen mielipiteeseen vaikuttamista. Yleisesti voidaan sanoa, että yrityksen viestintä on kaikkea sitä, mikä yrityksestä näkyy ja kuuluu ulospäin.

Päivitetty 17.1.2012 - Tulostettava versio


E-Progress Oy


Puh +358 44 710 5340


HakoCMS
Makasiiniranta 6 A16 E-mail: jari.jarnstedt(at)e-progress.fi
28100 PORI

www.e-progress.fi