Tämä sivu on tulostettu eProgress-sivustolta perjantaina 3.12.2021 klo 9:37



Etusivu > Asiakkuudenhallinta

Asiakkuudenhallinta

Kaiken liiketoiminnan keskeinen mittari on tyytyväinen asiakas.Asiakkuudenhallinta sisältää liiketoimintaprosessit, joilla uusia asiakkaita pyritään saavuttamaan sekä olemassa olevien asiakkaiden tyytyväisyyttä parannetaan. Asiakas tekee ostopäätöksiä saamansa ja kokemansa palvelun mukaan. Asiakkuudenhallinta on ehkä yksi keskeisimmistä alueista suomalaisissa yrityksissä, jossa on paljon kehittämispotentiaalia.
»Asiakaspalvelu
»Markkinointi
»Myynti
»Viestintä
»Kilpailijatiedonhallinta

Pohjoisranta 11 D, 28101 PORI • puh. +359 44 710 5340 • etunimi.sukunimi@prizz.fi